آراد برندینگ

تخمه آفتابگردان سیاه خوی

تخمه آفتابگردان سیاه خوی

یکی از پر طرفدارترین تنقلات میان مردم ایران تخمه آفتاب گردان شمشیری می باشد که در انواع متفاوتی همچون سیاه و سفید در بازار موجود است. تفاوت این تخمه با دیگر تخمه ها در شکل ظاهری آن میباشد که کمی کشیده تر از دیگر تخمه ها است. این محصول بیشتر در منطقه خوی در ایران کشت می شود که از مرغوبیت بالایی برخوردار می باشد. همچنین می توان گفت این محصول مواد مغذی بسیار زیادی همچون انواع ویتامین ها، فیبر و… را دارا می باشد. تخمه آفتابگردان زعفرانی به دلیل روغنی بودنش برای افرادی که دچار سرما خوردگی هستند توصیه نمی شود. با آراد برندینگ همراه باشید.

تخمه آفتابگردان سیاه

یکی از انواع پر طرفدار و پر اهمیت این محصول تخمه آفتاب گردان قهوه ای می باشد چرا که علاوه بر این که افراد می توانند آن را همانند آجیل میل کنند، همچنین می توانند برای مصرف طیور و پرندگانی همچون طوطی یا کاسکو هم استفاده کنند. مغز تخمه آفتاب گردان همانند مغز بادام و گردو بسیار مقوی و پر اهمیت است.مصرف این تخمه پیستاکا برای خانم های باردار بسیار توصیه می شود چرا که برای جنین در حال رشد بسیار مفید و مغذی می باشد. همچنین مصرف این تخمه بیشتر برای قبل از غذا توصیه می شود تا باعث کاهش اشتها شود اگر بعد از غذای خود استفاده کنید باعث اضافه وزن شما می شود.

تخمه آفتابگردان سیاه

افرادی که دچار کلیه درد می باشند باید از مصرف بیش از حد تخمه آفتاب گردان شمشیری یا انواع دیگر آن خود داری کنند چرا که این محصول دارای کادمیوم زیادی است و مصرف آن به این افراد آسیب می رساند.علاوه بر این که تخمه آفتاب گردان بیشتر جنبه تنقلات دارد و در آجیل ها استفاده می شود اما شما می توانید مغز آن را در سالاد بریزید یا همراه با ماست میل کنید. تخمه آفتاب گردان به علت گرمی زیاد و دارا بودن چربی امکان خراب شدن و گندیده شدن را دارد پس برای جلوگیری از این امر باید آن را در ظرف تمیز و در بسته ریخت و آن را در جای خنک نگهداری کرد تا از خراب شدن آن جلوگیری شود.

تخمه آفتابگردان سیاه خوی

مطالعات و تحقیقات در چند سال اخیر نشان داده است مصرف تخمه آفتابگردان سیاه لیمویی برای افرادی که دچار قند خون و دیابت می باشند مفید است و باعث می شود قند خون افراد کاهش یابد. بخاطر داشته باشید که مصرف بیش از حد تخمه آفتاب گردان باعث یبوست در افراد به خصوص کودکان می شود که باعث شکم درد زیادی می شود.لازم به ذکر است افرادی که دچار حساسیت های التهابی و خارش می باشند باید در مصرف تخمه آفتابگردان دقت کنند، چرا که این محصول طبع بسیار گرمی دارد. از طرفی برای افرادی که گیاه خوار هستند مفید است و می توانند مصرف آن را جایگزین گوشت کنند چون از پروتئین زیادی برخوردار است.

تخمه آفتابگردان خوی

مصرف تخمه آفتابگردان پسته ای خطر ابتلا به مرگ و میر را در افرادی که بیماری قلبی و عروقی دارند کاهش می دهد. این محصول از فیبر بسیار زیادی برخوردار است و مصرف اندک آن باعث سیری و کاهش اشتها می شود؛ همچنین برای افرادی که دچار بیماری های عصبی و استرسی می باشند بسیار مفید می باشد. این تخمه لذیذ و خوش مزه از گیاه گل آفتابگردان به عمل می آید که از طعم و عطر خوبی برخوردار است.این محصول تنوع ظاهری بسیار زیادی را دارد. مصرف تخمه آفتابگردان برای کسانی که ورزش های بدن سازی و سنگین انجام می دهند بسیار مفید است چرا که چربی موجود در این تخمه بسیار سالم می باشد.

تخمه آفتابگردان سیاه خوی

مجهز ترین خط تولید و سورتینگ تخمه آفتابگردان در شهرستان خوی قرار دارد و این نوع تخمه یکی از بهترین و شناخته شده ترین تخمه ها در داخل و خارج کشور است.تخمه آفتابگردان خوی بخاطر خواص فوق العاده ای که برای بدن انسان دارد و همچنین داشتن جنبه تفریحی برای افراد در حین تماشای مسابقات ورزشی و فیلم و سریال، یکی از خوراکی های محبوب افراد در تمام دنیاست که امروزه با مدرنیزه شدن واحدهای تولید این محصول و نیز تنوع طعم های آن، سرعت تولید و کیفیت این محصول نیز بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است که شرکت ما توانسته به یکی از بهترین و بزرگترین تولیدکنندگان این محصول بدل شود و خرید تخمه را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا