آراد برندینگ

شکر قهوه ای رژیمی خیس

شکر قهوه ای رژیمی خیس

بر اساس تحقیقات صورت گرفته عمده خرید شکر قهوه ای ارگانیک اصل رژیمی آن ماده ارزشمند با خواص فوق العاده بزرگترین محل تولید شکر قهوه ای ارگانیک در ایران ، استان های شمالی و جنوبی هستند کارخانه های زیادی در شمال و جنوب کشور به تولید شکر مشغول هستند ،که یکی از این نوع شکر ها شکر قهوه ای ارگانیک می باشد.

شکر یکی از مواد غذایی پر مصرف در سراسر جهان است و مردم برای شیرین کردن انواع غذاها از شکر استفاده می کنند، ولی امروزه به دلیل بیماریها و عوارض زیاد مصرف شکر مردم دنبال یک شیرین کننده ی طبیعی هستند که ما شکر قهوه ای را به شما توصیه می کنیم و برای اثبات صحبت های خود شما را به خواندن مقالات تخصصی مان در سایت آراد برندینگ دعوت می نماییم.

شکر قهوه ای

شکر قهوه ای یک شیرین کننده ی طبیعی و سالم است و از شیره ی اصلی نیشکر بدست می آید و دارایی طعم کاراملی می باشد فرق شکر سفید و قهوه ای در این است که شکر سفید برای سفید شدن نیاز به یک سری مواد شیمیایی افزودنی دارد ،ولی شکر قهوه ای کاملا ارگانیک و طبیعی است و هیچ گونه مواد شیمیایی در بدست آمدن آن دخالت ندارد.

شکر قهوه ای به دلیل ارگانیک بودن دارای مواد معدنی و مغذی فراوانی است و سرشار از کلسیم ، آهن ، روی ، پتاسیم ، منیزیم و فسفر می باشدکسانی که دنبال مواد غذایی سالم و یا یک شیرین کننده ی طبیعی و سالم هستن بهترین گزینه و راه حل انتخاب شکر قهوه ای ارگانیک است.

شکر قهوه ای رژیمی

شکر قهوه ای برای درمان بسیاری از بیماریها ازجمله سرماخوردگی، آنفولانزا ، سردی بدن ، اگزمای پوستی ، کم خونی ، دیابت، یبوست توسط پزشکان توصیه می شود.

شکر قهوه ای رژیمی خیس

کسانی که از بیماری دیابت رنج میبرند ،باید مصرف شکر سفید و شیرین کننده های مصنوعی را ترک کنند و بهترین جایگزین برای این نوع شیرین کننده ها شکر قهوه ای رژیمی اصل و ارگانیک است ،ولی در مصرف این نوع شکر حد تعادل را رعایت کنند و زیاده روی نداشته باشند.

در سراسر دنیا محصولی که با حجم انبوه در حال تولید و فروش در فروشگاه های عمده هست شکر قهوه ای است اما روشهای متفاوتی در تولید آن وجود دارد. در تهران پایتخت ایران تولید این نوع شکر با استفاده از ترکیب شکر نیمه تصفیه یا نیمه پالایش شده با ملاس انجام می گیرد.

تولید عمده شکر قهوه ای در برخی کشورهای دنیا با استفاده از ترکیب ملاس با شکر سفید به دست می آورند که بیشتر کاربرد آن کاربرد در صنایع و تجاری است.

اما در ایران بیشترین روش تولید این محصول استفاده از روش ترکیب شکر یکبار تصفیه (سفید نشده) با ملاس است. دلیل آن هم استقبال بیشتر مشتریان عمده از این روش تولید است.

در ایران دلیل اینکه مردم به این روش تولید اعتقاد دارند این است که اولا طب سنتی و اسلامی در آن توصیه کرده است که حتما شکر قهوه ای بایستی با استفاده از روش تهیه شکر ارگانیک تولید شده و سپس مصرف شود و از آنجایی که روش استفاده از شکر سفید اصلا ارگانیک و سالم نیست بنابراین مشتریان به سمت آن گرایش ندارند.

شکر قهوه ای خیس

در اینجا به معرفی و برسی ویژگی های شکر قهوه ای خیس یا همان مرطوب میپردازیم.

شکر قهوه ای رژیمی خیس

شکر قهوه ای خیس با توجه به خواصی که دارد، همچون کالری کمتر مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفه است که با قیمت های مناسبی خریداری میشود. شکر قهوه ای تاثیرات بسیار خوبی روی پوست دارد و مفید است. از جمله مرطوب نگه داشتن پوست صورت و بدن و همچنین شکر قهوه ای در برخی از لوازم ارایشی نیز استفاده میشود.

علاوه بر خوردن آن میتوان از شکر قهوه ای خیس ماسک درست کرد. آن را روی صورت قرار داد. شکر قهوه به از بین بردن التهاب و ورم صورت کمک میکند و باعث میشود پوستی روشن تر، شاداب تر و سالم داشت. البته لازم به ذکر است که زمانی این ها تاثیر گذار است که از شکر قهوه ای اصل استفاده شود.

شکر قهوه ای نیشکر استحصال میشود بر خلاف شکر سفید که از چقندر قند که بسیار سودا زا است. جایگزین بسیار مناسبی برای شکر سفید میباشد. طبع این محصول گرم می باشد و برای تمام مزاج ها کاربرد دارد.

محصولات نیشکر ملین، ضد نفخ و دل در است. میتوان از آن برای شیرین کردن نوشیدنی های سرد مانند انواع شربت ها، برای شیرین کردن قهوه، یا غذا هایی مانند فرنی یا موارد دیگر استفاده کرد.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا