آراد برندینگ

پارچه مبلی یزد شانل سلطنتی به چه سبک مبل هایی می آید؟

پارچه مبلی یزد شانل سلطنتی به چه سبک مبل هایی می آید؟

بی شک یکی زیباترین و پرکاربرد ترین پارچه های مبلی، پارچه های شانل هستند پارچه مبلی شانل یزد از دسته با کیفیت ترین پارچه هاست که با استفاده از دستگاه های نساجی پیشرفته بافته می شوند.

شهر یزد به عنوان یکی از قطب های صنعت نساجی در ایران از تولید کنندگان این پارچه به شمار می آید که این پارچه ها از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار هستند که حتی می توانند با نمونه های خارجی رقابت کنند استفاده از نخ های با کیفیت و نانو و همچنین بافت های با دوام هنگام تولید پارچه سبب شده است تا این پارچه ها مورد توجه اکثر خریداران قرار بگیرند. پارچه های شانل دارای کرک های نرم و براق هستند که به سبب این موضوع درخشش خاصی دارند و می توان در تولید آن ها از الیاف طبیعی و مصنوعی استفاده کرد.

پارچه مبلی یزد شانل سلطنتی به چه سبک مبل هایی می آید؟

برای خرید پارچه های نخی مرغوب و تهیه پارچه های وارداتی نانو ترک، پارچه های نخی سلطنتی می توانید از طریق سایت زیر اقدام به خرید نمایید در این مجموعه مفتخر به ارائه محصولات عالی و با کیفیت به صورت کلی و عمده بدون واسطه و مستقیم از تولیدی با قیمت استثنایی و ارزان می باشیم.

جهت ثبت سفارش محصول می توانید از طریق لینک سایت مجموعه آراد برندینگ وارد شوید و در قسمت فرم اطلاعات تکمیلی با وارد کردن اطلاعات خود و ثبت سفارش و قرار دادن شماره تماس معتبر خود در سایت راهی را برای ارتباط مشاور مجموعه با خود ایجاد نمایید تا در اسرع وقت و در هر نقطه از ایران عزیز که باشید با شما ارتباط برقرار گردد.

در این مجموعه مشاوران مجرب و کاربلد برای ارائه مشاوره و راهنمایی برای خرید هرچه بهتر محصول به مشتریان وجود دارد.

پارچه مبلی نخی ترک

یکی از متنوع ترین نمونه های پارچه در انواع رنگ بندیهای مختلف پارچه مبلی نخی ترک و پارچه رومبلی می باشد. از ویژگیهای بارز و قابل اشاره به این نوع از پارچه ها به تراکم بالای نخ و ضد تعریق و بو بودن آن بخاطر اینکه در تولید این سری پارچه ها به دلیل استفاده از مواد و الیافهای طبیعی و استفاده نشدن از مواد نفتی و صنعتی هیچ بویی از این پارچه ها ساطع نمی گردد می توان اشاره داشت.

کشور ترکیه یکی از کشورهای اطراف ایران می باشد که در زمینه تولیدات نخ و پارچه های نخی و صنعت پوشاک و لباس و پارچه دارای محبوبیت بسیار بالایی در سالهای اخیر میان جوامع ایرانی به شمار آمده است.

پارچه مبلی یزد شانل سلطنتی به چه سبک مبل هایی می آید؟

در طراحی پارچه مبلی سلطنتی و پارچه مبلی مصنوعی طرحهای به چشم می خورد که دل هر بیننده ای را می برد و علاقمندان بسیار زیادی را به سمت خود جلب می نماید و طرافداران استفاده از طرحهای سلطنتی در امروزه بسیار بیشتر شده است. و همانطور که می بینید در عین حال زیبایی و حفظ اصالت و سادگی در این طرح و نقشها جلال و شکوه طرحهای سلطنتی به چشم می خورد. در خرید ابتدایی مبل شاید ظاهر و چهارچوب و قالب مبل مهم جلوه کند اما در ادامه انتخاب پارچه مبلی از مهم ترین فاکتورهای استفاده از یک مبل خوب می تواند باشد.

قیمت پارچه مبلی شانل یزد

اگر تمایل دارید تا تغییرات اساسی در سبک طراحی منزل خود ایجاد کنید حتما پارچه مبلی شانل را انتخاب کنید زیرا علاوه بر کاربرد به عنوان پارچه مبلی از این پارچه ها می توان برای دوخت پرده و حتی روتختی خانه خود استفاده کنید تا بتوانید زیبایی منحصر به فردی را به خانه خود هدیه دهید پارچه های شانل به دلیل استفاده از نخ های ابریشم و پنبه می توانند به عنوان یکی از لوکس ترین پارچه های موجود در بازار شناخته شوند این نوع پارچه در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید و به فروش می رسد.

پارچه مبلی یزد شانل سلطنتی به چه سبک مبل هایی می آید؟

پارچه های شانل به دلیل نوع بافت و تراکم مناسب دوام بسیار بالایی دارند قیمت پارچه مبلی شانل یزد نسبت به نمونه های خارجی این پارچه بسیار مناسب تر است و چه بسا کیفیتی بالاتر از نمونه های خارجی خود دارد با توجه به تحقیقات صورت گرفته درباره پارچه های مبلی پارچه هایی که تراکم بافت بالاتری دارند آسیب دیدگی کمتری دارند و ماندگاری بالاتری خواهند داشت. از پارچه ترمه بیشتر در مبل های سلطنتی و کلاسیک و لوکس استفاده می شود اما با توجه به سلیقه و مکانی که قرار است مبل مورد استفاده قرار بگیرد در نمونه های راحتی مبل نیز از این پارچه استفاده می شود.

در انواع طرح ها و رنگ ها می توان این پارچه هارا تولید کرد اما مدل های طرح دار آن نسبت به مدل های ساده و بدون طرح کاربرد بیشتری دارند و پر فروش تر هستند در هر صورت پارچه های شانل طیف وسیعی از رنگ هارا شامل می شوند که می تواند باب سلیقه هر فردی قرار بگیرد همچنین کسانی که خریدار این نوع پارچه برای مبل های خود هستند ترجیح می دهند که برای کوسن های مبل خود نیز که با توجه به مد روز در تعداد بالا در هر مبل استفاده می شود از این پارچه ها استفاده کنند تا جلوه و زیبایی بیشتری به چیدمان و خانه ی خود بدهند.

5/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا