رپورتاژ آگهی

چطور می تونم در تهران خانه بخرم ؟

چطور میتونم یک خانه خوب در تهران بخرم؟

خرید خانه در تهران به یک رویا تبدیل شده است، بعد از تورم عجیبی که در کشور ایجاد شد و همچنین رکود اقتصادی.خرید خانه در تهران برای بسیاری از هموطنان به یک رویا تبدیل شده است. این موضوع برای خرید خانه در دیباجی ، فرمانیه، تجریش و … که دست نیافتی تر شده است.

چطور می تونم در تهران خانه بخرم ؟

گاها وقتی به فکر جوانان کشور میافتیم نمی توانیم خود را جای آن ها بگذاریم. جوانی که در شرایط عادی کشور با یک حقوق حداقل زندگی می کند هیچوقت تصورش را هم نمی تواند بکند که چگونه می تواند در تهران پایتخت ایران خانه ای را به مالکیت خود در آورد. این روزها خرید خانه در پایین شهر تهران یا مرکز برای بیشتر از 60 درصد مردم امکان پذیر نیست. چه رسد به کسی که بخواهد در خیابان های بالاشهر مانند خرید خانه درپاسداران اقدام کند. تقریبا این فرضیه برای هموطنان عزیز با توجه به گرانی های اخیر خارج از تصور شده است.

در این شرایط آیا خرید خانه در تهران منطقی است؟

همانطور که گفتم خرید در تهران در شرایط فعلی و حتی در آینده ای نزدیک برای حداقل 99 درصد جوانان امکان پذیر نیست. اما پیشنهاد میکنیم فرصت را از دست ندهید یعنی سعی کنید هرچه سریعتر در شهرهای اطراف زمین یا خانه بخرید، در حال حاضر کرج دومین استان مهاجر پذیر افراد است. یکی از دلایل شلوغ شدن این استان همین است. نمی توانیم قاطعانه بگوییم که می توانید در مرکز شهر کرج خانه بخرید اما نسبت به تهران حتما هزینه ی کمتری باید پرداخت کنید. حتی اگر نیازی به خرید خانه هم نداشتید، می توانید نسبت به خرید زمین با متراژ کم در سهیلیه کرج اقدام کنید. این کار می تواند در سرمایه گذاری شما موثر باشد.

خانه های مسکن مهر.

یکی از اقداماتی که دولت ها در تمام کشورها انجام می دهند، ساخت خانه های شهرکی بزرگ اما با قیمت مناسب است. در کشور ما می توانی به خانه مسکن مهر اشاره کنیم که این خانه سند دار هستند و برای افرادی که بودجه ی کمی دارند و میخواهند نزدیک به شهر های بزرگ باشند یک گزینه تقریبا مناسب است. چرا تقریبا. چون خانه هایی که در قالب مسکن مهر ساخته شده اند از مصالح مرغوب با کیفیت برخوردار نیستند و شما می توانید این موضوع را به وضوح مشاهده کنید، این موضوع نرمال است که امروزه خانه ای که قیمت پایینی برای خریدش پرداخت می کنید تاثیر زیادی بر کیفیت آن داشته باشد. امروزه یک خانه خوب در کرج با قیمتی بین 4 الی 10 میلیارد معامله می شود. اگر خانه با قیمت کمتر بخرید باید برایش هزینه کنید تا به حد نرمال برسد. اما در کل در شرایط اجبار و ناگریز. بهتر است هرچه سریعتر خرید خود را انجام دهید تا ارزش مالی شما کاهش نیابد.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا