رپورتاژ آگهی

خرید اسنشیال اویل

خرید اسنشیال اویل

اگر در حوزه سلامت و زیبایی شاغل هستید،برای بازگشت به طبیعت و بهره مندی از آثار شگفت انگیز آن، اسنشیال اویل ها(Essential oils) را به عنوان یک درمان کمکی استفاده کنید.به ویژه پزشکان و بیوتی تراپ ها و حتی صابون سازان میتوانند از رایحه درمانی(آروماتراپی) به وسیله اسنشیال اویل ها استفاده کنند.

خرید اسنشیال اویل

در واقع اسنشیال اویل ها عصاره تقطیر شده با بخار آب یا تحت فشار سرد قسمت های مختلف گیاه است که باعث بهبود وضعیت جسمی و روحی میشوند.این اسانس های گیاهی بسیار غلیظ بوده ودارای مزایای مختلف روانی،فیزیولوژیکی و دارویی هستند.اسنشیال اویل ها از هزاران سال پیش توسط مصریان مورد استفاده قرار گرفته اند.

از جمله معروف ترین روش استفاده از اسنشیال اویل استنشاق و روش موضعی (ماساژ بر روی پوست ) است.

افرادی که از اسنشیال اویل ها به صورت موضعی بر روی پوست استفاده می کنند ، این کار را برای اهداف آرایشی یا درمانی انجام می دهند. روغن ها از طریق لایه بالایی پوست به نام اپیدرم جذب شده و از این بافت به جریان خون منتقل می شوند ، به مناطق درمان منتقل می شوند و سپس در کبد متابولیزه می شوند.

اما روش متداول تر استشمام اسنشیال اویل ها می باشد در این روش ، مولکول ها از طریق مخاط بینی جذب شده و با القای آرامش به مغز سبب بهبود کارکرد آن میشوند.

فواید اسنشیال اویل ها برای سلامتی

مطالعات نشان داده است که اسنشیال اویل ها سبب:

تقویت روحیه

افزایش توجه ، عملکرد شغلی از طریق کاهش استرس

بهبود کیفیت خواب

از بین بردن باکتری ها ، قارچ ها و ویروس ها

افزایش سلامت پوست و مو

کاهش اضطراب و درد

کاهش التهاب

کاهش حالت تهوع

برطرف کردن سردرد و میگرن

افزایش نشاط و تمرکز

بهبود آلزایمر

افزایش سیستم ایمنی

و….

نت های مختلف اسنشیال اویل ها

اسنشیال اویل ها به سه نت ، اولیه ،قسمت میانی و پایانی  تقسیم می شوند.

خرید اسنشیال اویل

نت های اولیه یا تاپ نت ها سبک تر هستند و معمولاً همان رایحه هایی هستند که ابتدا به مشام ما می رسد. رایحه های مرکبات مثال خوبی از یک نت اولیه ، سبک و تازه هستند. این نت ها به همان اندازه که قوی هستند به سرعت ناپدید می شوند . اگرچه موارد استثنایی مانند اسنشیال اویل های گیاه علف لیمو و نعناع فلفلی وجود دارد.

نت های میانی کمی سنگین تر هستند ، می توانند رایحه گل ، چوبی ، تند یا در برخی موارد مرکبات باشند. کار آنها این است که تعادلی بین دو نت اولیه و پایانی ایجاد کنند و آنها را ماندگار تر کنند.

نت های پایانی  بسیار سنگین تر هستند ، تمایل به رایحه  چوبی یا ادویه دارند اما می توانند شامل گل مانند گل یلانگ یلانگ باشند. اینها بیشترین ماندگاری را دارند و می توانند در ساخت صابون بسیار خوب عمل کنند ، به خصوص اگر با برخی از نت های سبک تر ترکیب شوند.

چگونه از اسنشیال اویل ها در ساخت صابون استفاده کنم؟

برای افزودن رایحه به صابون و یا سایر محصولات خود حداقل از سه نت استفاده کنید تا ماندگاری بیشتری به آن رایحه دهید.

خرید اسنشیال اویل

همچنین این دیدگاه وجود دارد که می توان از برخی رایحه ها برای لنگر انداختن(ماندگار کردن) برخی دیگر استفاده کرد. به عنوان مثال اگر می خواهید از رایحه لیمو استفاده کنید فقط از لیمو استفاده نکنید ، علف لیمو را هم اضافه کنید و ممکن است رایحه کمتری دهد اما ماندگاری آن بسیار بیشتر است. برخی از اسنشیال اویل ها مانند نعناع فلفلی بسیار قوی هستند و گرچه یک نت اولیه می تواند به راحتی سایر رایحه ها را کاور کند ، بنابراین میتوان از آن به تنهایی استفاده کرد.

سعی کنید از طیف وسیعی از نت ها در ترکیب خود استفاده کنید ، در استفاده از 4 یا 5 اسنشیال اویل مختلف دریغ نکنید ، این اغلب می تواند تفاوت زیادی در رایحه کلی شما ایجاد کند.

برای انتخاب نت های اولیه راحت تر هستید ، چراکه این موارد به اندازه نت های میانی و بالایی برای تأثیرگذاری نیستند. به عنوان مثال با یک ترکیب ساده 2 قسمت نت اولیه ، 2 قسمت میانی ، 1 قسمت پایانی شروع کنید. متأسفانه فرمول خشک و برش خورده ای وجود ندارد – هر ترکیبی واقعاً باید بر اساس امتیازات خود محاسبه شود ، اما شما میتوانید در حجم کم بسازید و سپس  در فرمولاسیوم کلی استفاده کنید.

خرید اسنشیال اویل ها

یکی از عواملی که خلوص و ارزش درمانی اسنشیال اویل ها  را تعیین می کند ، ترکیبات شیمیایی آن است که می تواند تحت تأثیر متغیرهایی مانند: قسمتی از  گیاهان که  اسنشیال اویل از آن تولید میشود ، شرایط خاک ، کود (آلی یا شیمیایی) ، منطقه جغرافیایی ، آب و هوا و ارتفاع ، فصل و روش برداشت ، و فرآیند تقطیر. برای خرید اسنشیال اویل به وبسایت آیدا نچرالز مراجعه کنید.

چگونه یک اسنشیال اویل با کیفیت را تشخیص دهیم:

به دنبال نام گیاهشناسی / علمی گیاه مورد استفاده باشید ، در غیر این صورت این ماده فقط می تواند یک روغن معطر باشد ، نه یک روغن دارویی خالص.

مراقب روغنهایی باشید که بوی “عطری” می دهند ، روغنهایی که به راحتی بو و روغنهای معطر ساخته می شوند و اغلب حاوی مواد شیمیایی هستند.

اسنشیال اویل های با کیفیت خوب بسیار غلیظ هستند ، بنابراین مهم است که بدنبال آنهایی بروید که از دل طبیعت، فاقد مواد شیمیایی و بدون از آفت کش باشند.

مراقب روغن هایی باشید که دارای برچسب “گرید درمانی” یا “درجه درمانی” هستند ، زیرا این اصطلاحات در صنعت استاندارد نیستند. بهتر است گاهی اوقات با شرکت یا تولید کننده تماس بگیرید تا در مورد کارایی روغن های آنها سوال  کنید. شرکت هایی که روغن های مرغوب تولید می کنند معمولاً در مورد محصولاتشان بسیار صادق و شفاف هستند و حتی از در اختیار گذاشتن برگه آنالیز اسنشیال اویل ها ابایی ندارند.برگه آنالیز اسنشیال اویل ها شامل آنالیز دستگاه به نام جی سی است که بیشترین مواد موثره ها با درصد هر یک را نشان میدهد.این برگه آنالیز را با رفرنس های استاندارد میتوان مقایسه کرد .هرچه انطباق بیشتری داشته باشد اسنشیال اویل خالص تری است.

برای خرید اسنشیال اویل مطمئن و با کیفیت آیدا نچرالز را در گوگل سرچ کنید.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا