رپورتاژ آگهی

بررسی بیشتر تبلیغات انبوه واتس اپ

بررسی بیشتر تبلیغات انبوه واتس اپ ارزان

واتس از شبکه های بسیار محبوب و کاربردی اجتماعی است. کاربرد آن در ایران زمانی به اوج رسید که تلگرام فیلتر شد. این جریان فضای مناسبی را برای کسانی که قصد تبلیغات داشتند فراهم کرد. از جمله روشهای تبلیغات انبوه واتس اپ ارزان، ارسال پیامک کوتاه به چت شخصی، ارسال آگهی در گروه،  ارسال آگهی از طریق برودکست است.

مزایای تبلیغات انبوه واتس ارزان

  تبلیغات در واتس محدودیتهای فراوانی دارد و برای کاربران این شبکه ی اجتماعی کاری دشوار است. ولی از آن جایی که برای کسب موفقیت باید هر قدمی را امتحان کرد. با دستیابی به راه های ممکن برای تبلیغات انبوه واتس به اهدافتان نزدیک تر شوید. در واتس و سایر پلتفورم ها مانند تیک تاک، ویمیو و غیره هستند مجموعه هایی که برای افزایش لایک، فالوور و تبلیغات کمک رسان شما باشند.

از جمله مزایای تبلیغات انبوه واتس ارزان میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- معرفی برند و نوع فعالیت شرکت یا مجموعه ی کاری شما در سطح گسترده ی جهانی.

۲- ایجاد اطمینان از ارسال پیام به فرد یا مجموعه ی مورد نظر و دریافت از طرف وی.

۳- امکان ارسال عکس، ویدئو، صوت، ادرس سایت و بسیاری موارد دیگر.

۴- در این شبکه محدودیتی برای ارسال پیامک وجود ندارد.

۵- امکان مشاهده ی عمومی پیامهای تبلیغاتی شما

۶- برای تبلیغات متحمل هزینه نمیگردید و تنها هزینه مربوط به دریافت نرم افزار است.

۷- ایمنی تبلیغات در این نرم افزار به دلیل داشتن شماره سریال و کد فعال سازی شخصی است.

ایا به دنبال افزایش بازدید ویدیو اینستاگرام خود هستید؟ایا میخواهید ویدیو اینستاگرام خود را برای میلیون ها نفر به نمایش در بیاورید.جهت خرید بازدید ویدیو اینستاگرام با ما در ارتباط باشید

روش خرید لایک ویمیو

اگر از شبکه ی اجتماعی ویمیو استفاده میکنید این امکان را دارید که تبلیغات تجاری و حرفه ی خود را نیز در این پلتفورم انجام دهید و ضمن مشاهده ی افراد بیشتر، از این طریق به سود قابل توجهی دست پیدا کنید. برای این منظور قدم اول ایجاد کردن اکانت است. در نتیجه با ارائه عکس، کلیپ و غیره فعالیت خودتان را به یک جمعیت جهانی معرفی کنید. ویدئوهای یک اکانت محبوب زمانی مورد توجه جمع کثیری قرار میگیرد که مشاهده شود تعداد فراوانی لایک دریافت کرده است. یکی از راه های دریافت این اعتبار خرید لایک ویمیو است. این حرکت میتواند توسط مجموعه هایی که فعالیتشان در همین حوزه است انجام شود.

بهترین روش افزایش share تیک تاک

تیک تاک به کاربران خود اجازه میدهد ویدئوهای کوتاه با موسیقی و جلوه های خاص تهیه کنند و برای مشاهده ی سایرین به اشتراک بگذارند. هر فردی که اقدام به اشتراک گذاری کلیپ میکند، دوست دارد تعداد لایک های دریافتی بیشماری دریافت کند پس افزایش erahs تیک تاک معمولا دغدغه ی کاربران بسیاری است. در اشتراک گذاری ویدئو موارد زیر را رعایت کنید:

۱- استفاده از فرصت های تبلیغاتی تیک تاک برای کسب فالوورهای بیشتر.

۲- در کپشن از هشتک های مهم استفاده کنید و در ویدئو به توضیح آن اختصاص دهید.

۳- برای جذب مخاطب لازم است که ویدئوی شما محتوای خلاقانه، نمایش جذاب و هم راستا با هدفتان داشته باشد.

۴- با اکانت هایی که فعالیت مشابه شما دارند پیشنهاد مشارکت بدهید و با اشتراک گذاری همزمان در جهت کسب فالوورهای یکدیگر اقدام کنید.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا