رپورتاژ آگهی

کاهش رتبه الکسا سایت با “فالکسا” FALEXA.IR

یکی از معیارهایی که خیلی از شرکت ها و افراد محبوبیت سایت شما را تخمین میزنند رتبه سایت الکسا هست که هر چه این رتبه به سمت عدد ۱ نزدیک باشد سایت شما محبوبیت بیشتری خواهد اشت ، تو این مطلب میخوام به نکاتی اشاره کنم که رعایت آنها باعث کاهش رتبه الکسا سایت شما میشه.

کاهش و افزایش رتبه الکسا

الکسا کمپانی زیر مجموعه آمازون است که اطلاعات مربوط به ترافیک داده وبسایت ها را نگهداری می کند و بیشتر به دلیل وبسایت رتبه دهی خود که Alexa Rank نامیده می شود شناخته می شود.

کاهش رتبه الکسا

مدیران وب سایت falexa.ir می گویند، اطلاعات الکسا براساس داده های ترافیکی جمع آوری شده هر سایت در یک دوره زمانی 3 ماهه است. این رتبه بندی باتوجه به میزان بازدیدهایی که از یک سایت می شود تعیین می گردد. تفاوتی ندارد که بازدید از موتورهای جستجو باشد ، یا از شبکه های اجتماعی یا از طریق لینکهای تبلیغاتی در سایر سایتها و یا بصورت مستقیم و با وارد کردن آدرس سایت در مرورگر توسط کاربر.

تعاریف الکسا چیست ؟

کاهش رتبه الکسا – Decreased rank. الکسا محصولی از آمازون است که رنکینگ وب‌سایت‌ها را مطابق با عملکردشان حفظ می‌کند. میزان بازدید روزانه وب‌سایت و ترافیک.

 

کاهش رتبه الکسا یکی از معیار های مهم برای افزایش بازدید سایت است در این مقاله شما را با 7 روش کاهش رتبه الکسا و بهبود رتبه الکسا آشنا کردیم.
کاهش سریع رتبه الکسا|ترفند کاهش رتبه الکسا|کاهش تضمینی رتبه الکسا|راه های کاهش رتبه الکسا | رتبه الکسا چیست|رتبه الکسا ایران|رتبه الکسای سایت

منبع :

https://behinwebdesign.com/%DA%A9%D8%A7%D9%87%D8%B4-%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%B3%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-4-%D8%AA%DA%A9%D9%86%DB%8C%DA%A9-%D9%81%D9%88%D9%82-%D8%A7%D9%84%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D9%87/
http://falexa.ir/post/decrease-alexa-rank

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا