طالع بینی

طالع بینی تیرماه 98

با مجله اینترنتی زنان 20 در یک مطلب تازه از طالع بینی همراه باشید :

 

طالع بینی ماه ها, طالع بینی ماه

طالع بینی ماه های سال

طالع بینی متولدین فروردین:

سعی کنید با همه حتی با دشمنان خود در صورت پیروزی بر آن ها مهربان باشید. از کینه توزی و ایجاد دشمنی پرهیز کنید. نسبت به همه محبت داشته باشید و همیشه این شعر مولوی را به یاد داشته باشید که (از محبت خارها گل می شود. و از محبت سرکه ها مل می شود) هر دشمنی، یک دشمنی متقابل رابه همراه دارد. از تصمیمی که گرفته اید دست بردارید و منصرف شوید که بوی (خیر) از آن به مشام نمی رسد.

خطری را که سلامتی جسمانی شما را به خطر انداخته بود بحمدالله از سر گذرانده اید و به شکرانه آن صدقه دهید و بینوایان را اطعام کنید به وعده ها و عیدها و فریب کاری های کسانی که قصد سوء استفاده از شما دارند دل خوش نکنید.

طالع بینی متولدین اردیبهشت:

تخیلات را کنار بگذارید و با واقعیات رو‌به‌رو شوید. سعی کنید کارهایی را که به شکست منتهی شده را بررسی کنید و علل شکست آنها را بیابید و اگر قصد تکرار دوباره آنها را دارید سعی کنید اشتباهات گذشته را دوباره تکرار نکنید. به احساسات خود توجه کنید. کسی در حال تحریک احساسات عاطفی شما است. این تحریک می‌‌تواند ایجاد‌کننده روابطی باشد که شاید تا به حال به آن فکر هم نمی‌‌کردید ولی در هر حال برای‌تان خوش‌آیند خواهد بود.

در محیط کار، حسن مسئولیت‌پذیری شما باعث می‌‌شود که از طرف مدیران، مسئولیت‌های دیگری به شما داده شود، آنها را رد نکنید. تصمیم دارید چند روزی به سفر بروید. این کار را انجام دهید. زیرا در این سفر خبرهای خوشی به شما خواهد رسید و شاید در تصمیمی که داشتید تغییر ایجاد کند.

طالع بینی متولدین خرداد:

این روزها، روزهای عجیبی برای شما خواهد بود. آنچه را که می خواهید، در محیط اطراف تان درمی یابید. ممکن است اشتباهاتی از شما سر بزند ولی حواس تان باشد که در هر موقعیت جلوی اشتباه تان را بگیرید. به ظاهر خوب افراد بسنده نکنید، بلکه باطن آنها را دریابید. تلاش های خود را صرف کارهایی کنید که مفید باشد و بتوانید از حاصل آنها بهره مند شوید. این که زندگی برای شما تکراری شده، جمله ای بیهوده است؛ چرا که عشق همواره زندگی را از یکنواختی خارج می کند. ممکن است یک معامله پرسود انتظارتان را بکشد، از دستش ندهید. «او» خلاصه روزی می آید، البته همین روزها که نزدیک است.

طالع بینی متولدین تیر:

در این ماه سیاره حاکم شما تحت استرس و فشار است ، از اینکه شما کارهای بسیاری برای انجام دادن دارید‌ و این می‌تواند مانع لذت بردن شما از زندگی شود چرا که شما باید انرژی لازم را برای رویارویی با کارهای بی شماری که در این ماه خواهید داشت بدست آورید.

اگر چه ممکن است اهداف شما در مسیر شما و درست جلوی رویتان قرار داشته باشند، ‌اما به نظر نمی‌آید که رسیدن به آنها کار آسانی باشد.

اگر احساسات ناگفته شما روی هم انباشته شده می‌تواند موقعیت و حالت خوشی را در شما تبدیل به نارضایتی و نگرانی کند ؛ وقت را هدر ندهید و برای حل کردن مشکلی که خودتان مسبب گره خورده شدنش بودید اقدام کنید!

طالع بینی متولدین مرداد:

با شکست عاطفی که چندی قبل داشته اید، نسبت به همه بدبین هستید. گاهی به شدت دچار افسردگی می شوید و سعی می کنید آن را از خود دور کنید اما خاطرات گذشته مقابل ذهن تان رژه می روند. به آینده یی بهتر فکر کنید. به اینکه هر چه پیش می آید، بهترین است. به شخصی یا چیزی دلبسته شده اید که هر آن نگران از دست دادنش هستید. این نگرنی بی مورد را از خود دور کنید، تغذیه ی سالم و اصولی را جدی بگیرید. ضعف جسمی شما ریشه در بیماری روحی تان دارد. اوضاع از این که هست، بدتر نخواهد شد.

 طالع بینی متولدین شهریور:

آدمی خوش قلب و مهربان هستی.اما متاسفانه زود رنجی و با عصبانیت دست به کار می شوی.همین کار نیرویت را کم می کند.دست از وسواس برداراز گفتن سخنان بیهوده خوداری کن.یک قانون مهم را در زندگی ات یاد بگیر:کلام نقره است و سکوت طلا است.بنابراین فقط زمانی که لازم است سخن بگو.از چیزهای خوب و رضیتبخش صحبت کن و دیگران را با سخنانت نیازار.هنگامی که همسرت صحبت می کند. بگذار او بفهمد که به او گوش می دهی و در چشمانش نگاه کن.با این کار رابطه بهتری بین شما شکل می گیرد.هیچ انسانی کامل نیست.سو تفاهم ها و جنگ و دعواها در هر رابطه ای رخ می دهد.خودخواهی و مادی گرایی را کنار بگذار.در این ماه زندگی به رویت لبخند خواهد زد و درهای امید به رویت باز می شود.ملاقات مهمی در پیش داری.خرید و فروش عالی است.تغییر شغل حتمی است.شغلی را شرع کن که به آن علاقه مندی.مهارت های خودت را در هر کاری بیشتر کن.ایمان خود را قوی ساز و دست از تردید بردار.بعضی وقتها زود باور هستی به همین جهت فریب می خوری.اما از آنجا که قلب مهربانی داری خداوند کمکت می کند.شک و تردید را کنار بگذار،تا به یقین برسی.

طالع بینی ماه ها, طالع بینی ماه

 فال و طالع بینی ماهانه

طالع بینی متولدین مهر:

اعضای خانواده از شما توقع دارند که کمی از وقت خودتان را صرف آنها کنید ، این خواسته آنها چندان بیجا نیست و اگر به آن مبادرت کنید پشیمان نخواهید شد.

منتظر رسیدن یک نامه یا نتیجه یک کار هستید که به زودی ان را دریافت خواهید کرد ؛ در این ماه با موجی از توقعات از جانب دیگران مواجه خواهید شد ، به خودتان سخت نگیرید و سعی کنید تا آنجا که برایتان مقدور است بکوشید و نه بیشتر.

به فرصتی دست میابید تا به جنبه های مهم زندگی خود بیشتر فکر کنید و تصمیمات جدی و عمده در مورد کار و حرفه تان بگیرید.

طالع بینی متولدین آبان:

سعی کنید با همه حتی با دشمنان خود در صورت پیروزی بر آن ها مهربان باشید. از کینه توزی و ایجاد دشمنی پرهیز کنید. نسبت به همه محبت داشته باشید و همیشه این شعر مولوی را به یاد داشته باشید که (از محبت خارها گل می شود. و از محبت سرکه ها مل می شود) هر دشمنی، یک دشمنی متقابل رابه همراه دارد. از تصمیمی که گرفته اید دست بردارید و منصرف شوید که بوی (خیر) از آن به مشام نمی رسد.

خطری را که سلامتی جسمانی شما را به خطر انداخته بود بحمدالله از سر گذرانده اید و به شکرانه آن صدقه دهید و بینوایان را اطعام کنید به وعده ها و عیدها و فریب کاری های کسانی که قصد سوء استفاده از شما دارند دل خوش نکنید. شما هزار تدبیر که بخرج بدهید در مقابل یک تقدیر آسمانی و الهی مجبور به تسلیم هستید. دل به کرم (الله) ببندید. در اواسط ماه، منتظر یک خبر خوش باشید برای شما فال حافظ گرفتیم این بیت آمد (عاشقان را بر سر خود حکم نیست- هر چه فرمان تو باشد، آن کنند) .

طالع بینی متولدین آذر:

صبر کنید و تامل کنید همانطور که (در) همیشه روی یک (پاشنه) نمی چرخد، دنیا هم همیشه به یک حال و یک منوال نمی ماند. هم (ان مع العسر یسرا) داریم و هم (فالله یحب الصابرین) شما که این همه مدت صبر کرده اید کمی دیگر هم دوام بیاورید گردش فلکی برای شما روی به اعتدال دارد. مقدمات یک سفر برای شما در حال تدارک و فراهم شدن است. سعی کنید منتهای استفاده از این سفر را بکنید که سفری سرنوشت ساز است. اگر (تنها) هستید زیاد ناراحت نباشید که شاعر گفته است دلا خو کن به تنهائی که از- تن ها (بلا خیزد) دوران تنهائی شما نیز سرانجام پایان خواهد یافت.

شغل خود را عوض خواهید و این تعویض از هر جهت به سود و بنفع شماست. از دنیا مردم دنیا روی برنگردانید. اگر می خواهید دیگران شما را دوست داشته باشند شما هم آن ها را دوست بدارید

طالع بینی متولدین دی:

شما خودتان را پیدا میکنید و زمان بیشتری را صرف با یک خواهر یا برادر خواهید کرد. یک همسایه بیش از حد به شما نزدیک شده. خانه شما ممکن است به عنوان محل ملاقات استفاده شود و یا یک شب میزبان همه باشید. سطح رقابتی شما از اواسط این ماه رو به رشد است و اگر شغل شما در ارتباط با رودرویی با مردم یا فروش باشد واقعا خواهید درخشید. اگر خودتان را پیدا کردید علاقه مندی های عاشقانه در بالاترین حد خود خواهند بود. البته این فشار بیشتر از جانب مریخ در همسایگی نشان شماست که با عطارد و اورانوس باعث جمع دوستانه که با منافع مشترک هستند ، برخی فرصت های غیر منتظره شاهد باشید. کسی به شما معرفی میشود که طالع شما در مورد او خوش بین است.

 طالع بینی متولدین بهمن:

فکر می کنید که تنها هستید و توجه دیگران به شما کاهش یافته. اما اینطور نیست. تنها باید به اطرافیان بیشتر توجه کنید. انجام یک عمل خیر از طرف کسی که انتظار نداشتید، موجب می شود نظر شما نسبت به او عوض شود. ممکن است یک پیشنهاد عاطفی و احساسی، شما را غافلگیر کند. درمورد طرف مقابل تحقیق و بررسی کنید. زندگی را اگر سخت بگیری، سخت می گذرد. پس چاره ای نداری که آن را آسان بگیری… بی جهت به اطرافیان خانوادگی ات اعتماد نکن. به هر حال ممکن است آنها به زندگی خوب شما حسادت کنند…

طالع بینی متولدین اسفند:

کسی که مدت‌های طولانی با شما در ارتباط بوده به شما علاقه داشته ولی شما متوجه علاقه او نشده‌اید. عجله نکنید و از قضاوت عجولانه خودداری کنید. به زودی نامه‌ای به دست شما خواهد رسید.

مبادا از خواندن مطالب درون آن ناراحت و نگران شوید و امید به خداوند را فراموش کنید. می‌‌توانید راجع به این نامه با کسی که به شما نزدیک‌تر است صحبت کنید و از او در این مورد کمک بخواهید. در مورد آنچه دردل دارید، با هر کسی سخن نگویید چرا که ممکن است با تجربیات ناکافی خود به شما پیشنهادی دهند و شما را در یک گرفتاری بزرگ بیندازند. امتحان سختی در پیش دارید و نتیجه این امتحان در زندگی شما تاثیر بسزایی خواهد داشت. موفقیت در این امتحان، زیاد دور از دسترس نیست، لازمه آن تلاش و پشتکار خود شماست. پس دست روی دست نگذارید و تلاش کنید که روزهای روشن خوشی نزدیک است. اگر در فکر مسافرت و تفریح هستید آن را برای چند روزی به تعویق بیندازید.

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای طالع بینی

مجله اینترنتی زنان بیست آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا